luni, 28 septembrie 2009

Marilyn M. isi sufla nasul pe fani

Pot sa-mi dau si eu cu parerea? Pot pentru ca e dreptul meu si mai ales daca am blog, imi dau si eu cu parerea aici ca poate, poate se incumeta cineva sa ma citeasca. Deci eu nu prea obisnuiesc a citii presa, nici online nici asa neonline intelegeti voi? Este vorba despre omul ala (daca este om) Marilyn Manson. Aceasta creatura hidoasa si insuportabila de care nici nu vreau sa aud si nici sa vad, a facut ceva ce pe mine m-a socat asa. M-a socat in senul ca el nu e practic un artist, un cantaret de valoare care poate sa fie mandru de ceea ce face, ci doar un demonizat, un ratat care este placut de alti ratati (destul de multi) din pacate.

Muzica lui nu spune nimic, cu atat mai mult el insusi. Va vine sa credeti ca acest Marilyn Manson isi sufla nasul pe fani? Din partea lui da, insa gesul e de neconceput. Ma mir cum de nu au reactionat fanii aia in nici un fel... ba mai mult de atat, tiapau mai tare.

1 comentarii:

titus spunea...

destul de scarbos, dar are si melodii care imi plac. ei bine acum :) poti sa-l asculti fara sa il vezi

Trimiteți un comentariu