luni, 12 octombrie 2009

acasa

sincer va spun ca singurul motiv pentru care nu prea as vrea sa plec din Romania, sunt prietenii, rudele, familia, persoanele dragi. de aici va puteti da seama ca sunt acasa. m-a fascinat Turcia atat incat mi-a parut rau ca plec. v-am spus si va repet ca a fost prima data pentru mine cand am iesit din tara si m-a socat momentul in care am intrat in Romania. tot universul m-au s-a transformat in alt univers, va rog sa ma credeti si m-a socat aceasta trecere brusca, facuta la 180 de grade.


prima persoana pe care am sunat-o cand am inceput sa prind semnal, a fost Tony. prietena mea Simona imi spune Luizaa vezi ca eu am semnal...tu ai? suna-l pe Tony :D, dar cosmote se pare ca prinde semnal mai tarziu. acum na...lumea crede ca eu si Tony avem ceva in comun, o relatie, ceva, dar nu. nu va ganditi ca noi am fi iubiti sau ceva de genu. el mi-a si spus ca daca o sa mai sctiu odata pe blog despre eu, el sa specific acest lucru. Tony este pentru mine cea mai minunata persoana, un baiat care imi place super mult pentru faptul ca spune lucrurile pe fata si pe bune ca are foarte multe calitati :X, dar nu imi place ca in ultimele luni s-a cam schimbat si a devenit un baiat rece, respingator si rautacios >:P hmmm bataie Tony! io ti-am promis. mama daca imi da asta una acum, ma face afis :)) sau poate cine stie...mai tarziu poate o sa fim si iubiti :D il corup eu cumva :"> joke

nu stiu...zic sa pun ceva poze cu mine, cu locurile pe unde am umblat aici pe blog? nu prea imi place sa pun poze cu mine pe blog si deaia ziceam ca nu stiu ce sa fac. m? voi ce ziceti? v-ar interesa? :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu